Just Eat leverer nu sexlegetøj og intime produkter: Første skridt i ny satsning

Nu kan danskerne få sexlegetøj leveret lige til døren_

Just Eat udvider sit leveringssortiment i Danmark med sexlegetøj og produkter til seksuelt velvære under den nye produktkategori, Womanizer. Det sker gennem et nyt samarbejde med Lovehoney Group – et af verdens førende brands på området. Dermed kan danskerne nu også få populære, intime produkter leveret direkte til døren af de orange leveringsbude på diskret og bekvemmelig vis. Det nye samarbejde er Just Eats første, strategiske skridt i ny ‘self care’-satsning.

Produkter til seksuelt velvære er for alvor kommet i danskernes søgelys, og nu imødekommer Just Eat efterspørgslen med et omfattende samarbejde med Lovehoney Group, der er et af de største brands på området globalt set.

Udvidelsen sker i kølvandet på, at Just Eat i løbet af de seneste måneder har lanceret en lang række andre produktudvidelser som følge af hastige forandringer af danskernes forbrugeradfærd. Blandt andet leverer Just Eat nu også blomster, chokolade, apotekervarer og maling – og flere nye kategorier meldes på vej.

Samarbejdet med Lovehoney, der også dækker Storbritannien og Østrig, gør det nemt, bekvemt og diskret for danskerne at få intime produkter leveret til døren. Som en del af lanceringen tilbyder Just Eat gratis levering i en begrænset periode til de hurtige.

“At gøre hverdagen mere bekvem for forbrugerne omfatter alle aspekter af livet, og vores partnerskab med Lovehoney Group er et godt eksempel på netop det. ‘Self care’ fylder mere og mere for mange forbrugere, og vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder et bredere udvalg inden for kategorien med denne udvidelse. Fremover vil vi fortsat fokusere på partnerskaber, der gør det nemt for vores forbrugere at integrere de produkter, de kender og holder af, naturligt i deres hverdag,” siger Ann-Sophie Adamsen, Direktør i Just Eat Danmark.

Lovehoney Groups CEO, Johannes Plettenberg, tilføjer:

“Dette samarbejde med Just Eat markerer en vigtig milepæl for os i vores mission om at gøre produkter til seksuelt velvære mere tilgængelige. Seksuel wellness er en væsentlig del af både selvpleje, trivsel og generel sundhed. Ved at samarbejde med en førende leverandør af on-demand levering bryder vi ny grund for, hvordan forbrugere kan få adgang til vores produkter, hvilket sikrer, at de nemt og diskret kan integrere seksuelt velvære i deres hverdag.”

Første skridt i ny satsning

Samarbejdet med Lovehoney Group er Just Eats første, strategiske skridt inden for virksomhedens ‘self care’-satsning. Ifølge leveringstjenesten venter flere samarbejder inden for kategorien i fremtiden, der skal bidrage til at gøre seksuelt velvære en endnu mere integreret del af forbrugernes hverdag. Leveringen af ‘self care’-produkterne vil ske i neutral indpakning, og det vil kræve en 18+ aldersverificering at bestille dem for at sikre, at de udelukkende kan bestilles af voksne.

Samarbejdet vil blive rullet ud på flere af Just Eats markeder i den kommende periode.