Weibel Murerservice Aps skifter navn til WM Murerservice ApS

Foto: WM Murerservice ApS

Weibel Murerservice Aps annoncerer i dag, at virksomheden skifter navn til WM Murerservice Aps. Navneskiftet træder i kraft med øjeblikkelig virkning og er en del af en strategisk rebranding, der skal styrke virksomhedens position og vækst på markedet.

WM Murerservice ApS har gennem årene opbygget en solid kundebase og et stærkt omdømme inden for murerarbejde og byggeri. Med det nye navn ønsker virksomheden at cementere sin tilstedeværelse og fortsætte sin udvikling med endnu større fokus på kvalitet og professionalisme.

Den nye identitet vil blive implementeret på tværs af alle virksomhedens kommunikationsplatforme og materialer. Eksisterende kunder og samarbejdspartnere kan forvente samme høje standard og engagement, som Weibel Murerservice ApS altid har stået for.

For yderligere information, kontakt venligst:
Michael Mou
Direktør, WM Murerservice ApS
E-mail: mm@wmmur.dk

WM Murerservice ApS er en murer- og entreprenørvirksomhed med base i Søborg, København. Vi leverer omfattende murer løsninger til både private og erhverv, med fokus på kvalitet, pålidelighed og kundetilfredshed. Vores team af erfarne håndværkere sikrer, at alle projekter udføres til perfektion, uanset omfanget.